שאלות ותשובות

  1. מהי הסעת "שרות"?

    מהי הסעת "שרות"?

    ההסעה היא כאשר הנסיעה משותפת עם כמה נוסעים נוספים. הנוסעים מפוזרים בכמה מקומות או נאספים מכמה מקומות. לכן העלות של ההעברה היא פחות מהעברה פרטית.

  2. מהי העברה פרטית?

    מהי העברה פרטית?

    העברה פרטית למי שהזמין העברה כזו מראש. הנוסע (ים) נלקח(ים) ישירות ליעדם מבלי לשתף את הנסיעה עם נוסעים אחרים.

  3. מדוע יש צורך בהזמנה מראש? מדוע איני יכול להשיג את השרות ברחוב כמו שאני עוצר מונית?

    מדוע יש צורך בהזמנה מראש? מדוע איני יכול להשיג את השרות ברחוב כמו שאני עוצר מונית?

    על פי חוקי התעבורה באנגליה נקבע שכל לקוחותינו חייבים להזמין הסעה מראש.

  4. מה השעות שבהם אפשר ליצור קשר טלפוני?

    מה השעות שבהם אפשר ליצור קשר טלפוני?

    בין השעות 08:00 ל- 23:00 על פי שעון ישראל.

  5. האם מותר לעשן ברכב?

    האם מותר לעשן ברכב?

    על פי החוק באנגליה – אסור לעשן ברכב.

  6. מה מספר המקומות ברכב?

    מה מספר המקומות ברכב?

    גודל הרכבים שונה,יש רכבים מארבעה ועד לשמונה מקומות ישיבה.

  7. כמה ימים מראש עלי להודיע על ביטול או שינויים בהזמנה?

    כמה ימים מראש עלי להודיע על ביטול או שינויים בהזמנה?

    יש להודיע על שינוי או ביטול עד 12 שעות לפני מועד הטיסה.

  8. מה קורה במידה וטיסתי מתעכבת?

    מה קורה במידה וטיסתי מתעכבת?

    אנו עוקבים אחר מועדי הנחיתה ומוודאים שימתין נהג בשדה. במידה והטיסה מתעכבת מעבר לשלוש שעות נבקשכם להודיע לנו למספר הנייד המופיע מעלה (בשיחה, ב WhatsApp או SMS).

  9. באיזה טרמינל הנהג יוריד אותי?

    באיזה טרמינל הנהג יוריד אותי?

    הנהג יוריד אותך בטרמינל המתאים לטיסה שלך .לשם כך יש למלא את מספר הטיסה , חברת התעופה והטרמינל – בטופס הזמנת ההסעה שבאתר.

  10. האם עלי לעדכן על שינויים במועד העזיבה את לונדון?

    האם עלי לעדכן על שינויים במועד העזיבה את לונדון?

    במידה ויש שינויים לגבי הפרטים שניתנו בזמן הזמנת הנסיעה. אחרת, אין צורך ליצור קשר. אלא במידה והנוסע/נוסעים רוצה/ רוצים בכך כדי לוודא את מקום האיסוף ושעת האיסוף או מכל סיבה אחרת.

  11. האם יש ברשותכם כסאות עבור ילדים מתחת לגיל 3?

    האם יש ברשותכם כסאות עבור ילדים מתחת לגיל 3?

    יש ברשותנו כיסאות עבור ילדים מגיל שנה ומעלה. במידה ויש צורך בכיסא מסוג זה- יש להודיע מראש.

  12. מהם אמצעי התשלום?

    מהם אמצעי התשלום?

    התשלום במזומן במטבע מקומית ישירות לנהג.

  13. כמה טיפ ראוי להשאיר לנהג?

    כמה טיפ ראוי להשאיר לנהג?

    גובה הטיפ ניתן לשיקול דעתך ועל פי השירות והיחס שקיבלת.

  14. כמה זמן יקח לי להגיע ליעד בלונדון?

    כמה זמן יקח לי להגיע ליעד בלונדון?

    בין 40 דקות לשעה ורבע – בהתאם לגורמים הבאים:

    • מאיזה ולאיזה שדה תעופה ההסעה
    • סוג ההסעה- שרות או הסעה פרטית

  1. מהי הסעת "שרות"?

    מהי הסעת "שרות"?

    ההסעה היא כאשר הנסיעה משותפת עם כמה נוסעים נוספים. הנוסעים מפוזרים בכמה מקומות או נאספים מכמה מקומות. לכן העלות של ההעברה היא פחות מהעברה פרטית.

  2. מהי העברה פרטית?

    מהי העברה פרטית?

    העברה פרטית למי שהזמין העברה כזו מראש. הנוסע (ים) נלקח(ים) ישירות ליעדם מבלי לשתף את הנסיעה עם נוסעים אחרים.

  3. מדוע יש צורך בהזמנה מראש? מדוע איני יכול להשיג את השרות ברחוב כמו שאני עוצר מונית?

    מדוע יש צורך בהזמנה מראש? מדוע איני יכול להשיג את השרות ברחוב כמו שאני עוצר מונית?

    על פי חוקי התעבורה באנגליה נקבע שכל לקוחותינו חייבים להזמין הסעה מראש.

  4. מה השעות שבהם אפשר ליצור קשר טלפוני?

    מה השעות שבהם אפשר ליצור קשר טלפוני?

    בין השעות 08:00 ל- 23:00 על פי שעון ישראל.

  5. האם מותר לעשן ברכב?

    האם מותר לעשן ברכב?

    על פי החוק באנגליה – אסור לעשן ברכב.

  6. מה מספר המקומות ברכב?

    מה מספר המקומות ברכב?

    גודל הרכבים שונה,יש רכבים מארבעה ועד לשמונה מקומות ישיבה.

  7. כמה ימים מראש עלי להודיע על ביטול או שינויים בהזמנה?

    כמה ימים מראש עלי להודיע על ביטול או שינויים בהזמנה?

    יש להודיע על שינוי או ביטול עד 12 שעות לפני מועד הטיסה.

  8. מה קורה במידה וטיסתי מתעכבת?

    מה קורה במידה וטיסתי מתעכבת?

    אנו עוקבים אחר מועדי הנחיתה ומוודאים שימתין נהג בשדה. במידה והטיסה מתעכבת מעבר לשלוש שעות נבקשכם להודיע לנו למספר הנייד המופיע מעלה (בשיחה, ב WhatsApp או SMS).

  9. באיזה טרמינל הנהג יוריד אותי?

    באיזה טרמינל הנהג יוריד אותי?

    הנהג יוריד אותך בטרמינל המתאים לטיסה שלך .לשם כך יש למלא את מספר הטיסה , חברת התעופה והטרמינל – בטופס הזמנת ההסעה שבאתר.

  10. האם עלי לעדכן על שינויים במועד העזיבה את לונדון?

    האם עלי לעדכן על שינויים במועד העזיבה את לונדון?

    במידה ויש שינויים לגבי הפרטים שניתנו בזמן הזמנת הנסיעה. אחרת, אין צורך ליצור קשר. אלא במידה והנוסע/נוסעים רוצה/ רוצים בכך כדי לוודא את מקום האיסוף ושעת האיסוף או מכל סיבה אחרת.

  11. האם יש ברשותכם כסאות עבור ילדים מתחת לגיל 3?

    האם יש ברשותכם כסאות עבור ילדים מתחת לגיל 3?

    יש ברשותנו כיסאות עבור ילדים מגיל שנה ומעלה. במידה ויש צורך בכיסא מסוג זה- יש להודיע מראש.

  12. מהם אמצעי התשלום?

    מהם אמצעי התשלום?

    התשלום במזומן במטבע מקומית ישירות לנהג.

  13. כמה טיפ ראוי להשאיר לנהג?

    כמה טיפ ראוי להשאיר לנהג?

    גובה הטיפ ניתן לשיקול דעתך ועל פי השירות והיחס שקיבלת.

  14. כמה זמן יקח לי להגיע ליעד בלונדון?

    כמה זמן יקח לי להגיע ליעד בלונדון?

    בין 40 דקות לשעה ורבע – בהתאם לגורמים הבאים:

    • מאיזה ולאיזה שדה תעופה ההסעה
    • סוג ההסעה- שרות או הסעה פרטית